
රට පුරා අත්යවශ්ය සේවාවන් වෙත ප්රවේශ වීමේදී ඇතිවන බාධාවන් හෝ දුෂ්කරතා පිළිබඳව මහජනතාවට ඉක්මනින් වාර්තා කිරීම සඳහා අත්යවශ්ය සේවා කොමසාරිස් ජනරාල් කාර්යාලය (CGES) නව, කැපවූ වේග ඇමතුම් ක්ෂණික ඇමතුම් අංකයක් – 1904 දියත් කර ඇත.
නිවේදනයට අනුව, පහත සඳහන් ගැටළු වාර්තා කිරීම සඳහා 1904 භාවිතා කරන ලෙස පුරවැසියන් දිරිමත් කරනු ලැබේ:
විදුලි සැපයුම
ඉන්ධන බෙදා හැරීම
රෝහල් සහ හදිසි වෛද්ය සේවා
පොදු ප්රවාහන සහ සැපයුම්
ජල සැපයුම සහ සනීපාරක්ෂාව
ආහාර සහ අත්යවශ්ය භාණ්ඩ
විදුලි සංදේශ සහ ICT සේවා
අංක 2464/29 දරන අති විශේෂ ගැසට් පත්රය යටතේ ප්රකාශයට පත් කරන ලද වාරිමාර්ග සහ අනෙකුත් අත්යවශ්ය මහජන සේවාවන්
මෙම මුලපිරීම බලධාරීන් අතර සම්බන්ධීකරණය ශක්තිමත් කිරීම, හදිසි අවස්ථා වලදී වේගවත් ප්රතිචාර සහතික කිරීම සහ අත්යවශ්ය සේවා බාධා කිරීම් පිළිබඳ පැමිණිලි සමස්ත කළමනාකරණය වැඩිදියුණු කිරීම අරමුණු කර ගෙන ඇති බව CGES ප්රකාශ කළේය.
1904 අංකයට ලබා දෙන සියලුම ඇමතුම් CGES මෙහෙයුම් මධ්යස්ථානය විසින් හසුරුවනු ලබන අතර, එහිදී සෑම පැමිණිල්ලක්ම සත්යාපනය කර, හදිසි අවස්ථාව අනුව වර්ගීකරණය කර, ක්ෂණික ක්රියාමාර්ග සඳහා සුදුසු ප්රතිචාර කණ්ඩායම වෙත යොමු කරනු ලැබේ.
බලධාරීන්ට කාලෝචිත හා ඵලදායී විසඳුම් සහතික කිරීම සඳහා පැහැදිලි, නිවැරදි තොරතුරු සැපයීමට සහ වගකීමෙන් යුතුව ක්ෂණික ඇමතුම් අංකය භාවිතා කරන ලෙස CGES මහජනතාවගෙන් ඉල්ලා සිටියේය.